2013-06-15

Planeringen fortsätter

Hej allihop, nu är det "återigen" dags för mig, Samuel, att samla ihop ord till ett inlägg här i bloggen.

Idag har vi (Bella, Gunilla och jag) varit iväg en sväng och planerat lite inför bröllopet.
Först åkte vi till ett konditori där vi hade bestämt träff med en konditor angående bröllopstårtan. Vi pratade lite om både utseende och innehåll. Om någon vecka ska vi få hem lite smakprover, bl.a. på lite olika sorters mousse - smaskigt!

Efter detta åkte vi vidare till en blomsterbutik och gick där igenom hur brudbuketten ska vara, vilka blommor vi ska dekorera med i bröllopslokalen och förmodligen även i kyrkan.

Det blev någon timmes vila nu, välbehövligt minst sagt...

På måndag skall vi till Gånghester igen och fixa.
Bella har lämnat in klänningen för komplettering.
Jag har lämnat in mina byxor till skräddaren (de har råkat bli lite små).
Önskelistan är klar, kompletteringar gjorda.
Bella, (även syster Rebecka, och måhända även jag nångång) pysslar på med grejer till festen.
Vigselprogrammet börjar kännas färdigt.

Det rullar på, men det är kul! Bröllopet närmar sig! Snart är det midsommar och sedan bara Juli kvar känns det som.

Vi hörs och ses
/Samuel



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar